ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Událost
19. ledna, 2021

Webinář: Jak řídit kapacity v digitální době

Náš život je rychlý, plný projektů, změn i příležitostí. Jenomže co s tím, když máme jen dvě ruce a čtyřiadvacet hodin denně? O to důležitější je umět práci i čas lidí smysluplně a hlavně efektivně rozvrhnout tak, aby i nadále zůstal prostor flexibilně reagovat na přicházející výzvy. A právě digitální doba nám přináší obrovské příležitosti, jak kapacity řídit chytře a efektivně. Chcete se dozvědět, co používají špičkoví manažeři pro plánování kapacit? Hodila by se vám inspirace od ostatních podnikatelů? Zajímá vás, v čem spočívá efektivní a životaschopný systém pro řízení a plánování kapacit? Tak právě na to vám odpoví Josef Hajkr a Petr Krupanský.

Co vás čeká?

  • Radosti a strasti kapacitního plánování v digitální době
  • Klíčové výzvy, kterým čelí portfolio manažeři a manažeři zdrojů
  • Na čem postavit životaschopný „systém“ plánování a řízení kapacit v organizaci
  • Jak chytře pracovat s omezeními, která máme
  • Jak si udržet přehled – aneb co by měl umět SW nástroj pro podporu řízení kapacit
  • Inspirace z praxe: Případová studie COMAP (CaPlan)
  • Sdílení pohledů a zkušeností z praxe (moderovaná diskuse)

Co si z akce odnesete?

  • konkrétní případovou studii nastavení systému plánování zdrojů a projektového portfolia ve společnosti COMAP
  • interaktivní ukázku inovativního SW nástroje CaPlan pro podporu řízení portfolia projektů a dostupných kapacit
  • budeme společně diskutovat a vzájemně sdílet informace a zkušenosti z oblasti práce s kapacitami

Pro koho je akce ideální?

  • pro majitele začínajících i zavedených firem
  • pro manažery firem
  • pro všechny, kteří řeší řízení kapacit

Registrace zde.

Pořadatel: Jihomoravské inovační centrum

Zjistit víc ->
Úterý 19. ledna 2021
17.00 — 19.00
Online