Dne 24. září 2020 od 10:00 do 14:00 proběhne v Praze seminář, na kterém se dozvíte, jaká je role aktivace značek v ekosystému celé komunikace klienta a jaké jsou nejčastější chyby a předsudky ve sponzoringu.
Jak efektivně propagovat značku, produkt nebo službu ve světě přesyceným informacemi a reklamními sděleními?
Obvyklá otázka v době, kdy zákazník nechce poslouchat, jak je ten či onen produkt úžasný, protože má neomezený přístup k informacím i vlastní názor. Naopak očekává, že mu značka sama přinese něco navíc, něco pro něj nebo pro společnost.
Nejen proto se stala „aktivace značek“ přirozeným vývojem v oblasti marketingu, nabízející interakci, zážitek či jinou přidanou hodnotu svým zákazníkům. Nad rámec pasivního reklamního sdělení.
Akce je určená pro všechny, kdo pracují se značkou a s produktem v jakékoliv fázi. Pomůže vám identifikovat procesy poznávání při tvorbě efektivních marketingových plánů. Speciální bude zaměření na sponzoringové aktivity, resp. jak využít sponzoringových partnerství ve prospěch vaší značky.
Seminář je vhodný pro každého, kdo věří, že aktivace značek je dnes nedílnou součástí komunikačního mixu.
V průběhu dne si postupně projdete následující témata propojená s praxí:
Zdroj: BusinessInfo.cz