Zlín – Centrum kreativních průmyslů UPPER plánuje na podzim panelové diskuze zaměřené na marketing, kterými propojí firmy i odborníky z praxe se studenty a zainteresovanou veřejností. První UPPER: meet & greet je naplánován na podvečer 12. října a bude se při něm hledat odpověď na otázku, která často vrtá hlavou nejednomu marketérovi – Kolik stojí kreativita?
„Cílem UPPER: meet & greet panelových diskuzí je vytvořit platformu pro potkávání marketérů firem Zlínského kraje. Chceme rozjet diskuzi nad jejich reálnými potřebami, zkušenostmi a problémy. A jako univerzitní instituci nám také záleží na propojení studentů s lokálními firmami,“ říká Jitka Alexová, výkonná manažerka UPPERu.
Říjnové panelové diskuze o kreativitě se zúčastní Michal Rožek z brňenské agentury Aetna, která klientům na B2C i B2B trhu zprostředkovává kreativní komunikaci, Marian Füry, ředitel a zakladatel kreativní hybridní agentury Darwin & the Machines, Aleš Filip, který se zabývá kreativním PR pro velké korporáty a Martin Bernátek, jehož lokální firma ovečkárna.cz expanduje právě díky kreativitě.
Zúčastnění tak do diskuze přinesou různé úhly pohledu na to, jak kreativitu prodat, nacenit a proč do ní vůbec investovat. Dostane se i na otázky ohledně měřitelnosti kreativity, kolik firmě dokáže přinést zisku a je-li vůbec důležitá i na B2B trhu.
Marketingová témata se zaměřením na business se budou na UPPERu probírat každého čtvrt roku. Další téma naplánované na začátek roku 2022 se zaměří na výhody a nevýhody budování interního marketingového týmu versus outsourcingu služeb skrze agentury. Panelové diskuze povede moderátor Ondřej Carda a bude na ně třeba registrace skrze email nebo Facebookovou událost.
Nové informace o UPPER: meet & greet lze sledovat na sociálních sítích a webu UPPERU, kde se můžete přihlásit i k odběru UPPER newsletteru.