Cílem semináře je získání teoretických i praktických znalostí o německém e-commerce.
Účastník bude po absolvování semináře schopen spustit e-shop splňující předpoklady pro úspěšný vstup na místní trh. Pozná hlavní tržiště, srovnávače cen, náročnost prodeje a propagace na prodejních platformách.
Představena bude možnost omnichannel strategie a ukážete si její přínos v prodeji do Německa. Ukážete si taktéž základní taktiky online marketingu pro získání více zákazníků / leadů. Dotknete se b2b online marketingu.
Účastník si odnese odpovědi na následující otázky:
- Jak přemýšlet nad online expanzí do Německa
- Jaké analýzy si před expanzí vytvořit
- Prodejní platformy: e-shop, Amazon, Ebay, Idealo, Billiger,…
- Kolik stojí a jaká je náročnost vstupu na tyto platformy
- Doplňkové služby a logistika pro prodej v Německu
- Úskalí prodeje v Německu
- Online marketing v rámci b2c / b2b
Informace:
- Své dotazy k tématu můžete zaslat před online seminářem prostřednictvím přihlášky, nebo prostřednictvím chatu na akci.
- Den před konáním akce Vám bude e-mailem zaslán prolink na danou akci.
- K účasti na online semináři potřebujete pouze PC, notebook či telefon s internetovým připojením.
- Účastníci se mohou aktivně zapojit prostřednictvím dotazů nebo být pasivními posluchači.
- Akce je zdarma.
- Více informací a možnost přihlášení
Pořadatel: Agentura CzechTrade